BB.2023-018

Levendig leren

Wij geloven in levendig leren. Niet alleen informatie uit boeken, instructies en werkboeken halen, maar leren door te doen. Je kind mag bij ons op school nieuwsgierig zijn en ontdekken. We willen je kind laten ervaren dat leren leuk is.

Werken in thema's

Bij ons op school wordt gewerkt binnen thema's, om leren leuker te maken. Dit betekent dat we verschillende schoolvakken combineren rond één onderwerp. Dit jaar leren we binnen de thema's; 'Lekker Eigenwijs', 'Feest', 'Wat een weer!' en 'Kriebelbeestjes en alles wat vliegt'. Aan het begin en einde van een thema hebben we een schoolbrede activiteit. Tijdens een opening laten we kinderen zien wat ze kunnen verwachten bij een thema. Tijdens een sluiting kunnen kinderen laten zien wat ze hebben geleerd. Zo vieren we samen hun ontdekkingen! We houden jullie als ouders/verzorgers op de hoogte van de thema's via social schools.